مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


از تلویزیون شب قبل از مسولی که متاسفانه نامش را نمی دانم  شنیدم که امسال در کلاس اول دبیرستان مردودی نداریم!!!!!!!! در واقع می شد از فرمایشاتش فهمید که حفی از این دانش اموزان ضایع شده بود که امسال ادای دین شد!!! فرمودند: دانش اموزی که ۲ یا۳  یا ۴  تجدیدی دارد چرا باید در همان پایه مجدد بماند؟؟؟؟

این دانش اموز در کلاس بالاتر ثبت نام می کند و دروس افتاده را دوباره امتحان می دهد!! تا اینجا من بعنوان یک دبیر با سابقه مخالفتی ندارم. اما این دانش اموز در کلاس درس بالاتر غیر از این درسهای افتاده حتما ۲ یا ۳ درس دیگر را هم ضعیف هستند و عملا در بیش از نصف دروس کلاس بالا تر دچار سرخوردگی و عدم اعتماد بنفس می شود. سوای از اینها مدارس خوب از پذیرش انها خود داری میکنند.

همچنین در کلاس بینظمی و شلوغ بازی و باند بازی و..... ناخواسته درست می شود که دبیر بیچاره باید تحمل کند و نمی تواند درس خود را به نحو احسن ادامه دهد.

معلم کاری نمی تواند انجام دهد بمدیر گزارش می دهد فایده ای ندارد به اولیا می گوید سودی ندارد در جمع همکاران مطرح می شود بیفایده است۱۱۱۱

ناچار تا پایان سال تحمل می کند و باز روز از نو روزی از نو!!!!!!

مسولین اموزش و پرورش اگر بفکر ان دانش اموزان هستند بفکر معلمین این کلاسها هم باشند۱۱۱۱

تحمل دانش اموز نا همگون درسی در یک کلاس درس بسیار سحت و خسته کننده و زجر اور است۱۱

پیشنهاد می شود که حداقل در یک دبیرستان سعی گردد دروس مثلا ریاضی در یک روز باشد و دانش اموزانی که از درسی افتاده در درس افتاده شرکت کند هم بسود او می باشد وهم معلم بدرس خود عالمانه ادامه می دهد و هم مدیران از برخورد با دانش اموز و معلم و خانواده و اداره در امان است و نفس راحت می کشد.

این مطالب از روی احساس مسولیت و دلسوزانه و از از ته وجود است . امید است حداقل بگوش مسولین برسد و کسی باشد که پاسخ این درخواست را بدهد. انشاالله تعالی 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com